środa, 5 kwietnia 2017

Chustecznik otoczony złotą koronką

Drewniane skrzyneczki na chusteczki  coraz częściej można spotkać w sklepach z dekoracjami.  Dobrze jak są gdzieś pod ręką. 
U nas sprawdzają się idealnie nie tylko przy małych dzieciach.  

Potrzebowałam zrobić dwa podobne chusteczniki w eleganckim stylu. Pstryknęłam kilka zdjęć, którymi pragnę się z Wami podzielić.
Wykorzystałam piękny motyw z koronki. 
Pudełka pomalowałam białą farbą akrylową, a motyw nałożyłam techniką decoupage.
Bardzo praktyczne jest otwieranie od góry. 
Wzór ładnie odbija się od bieli.
 Chusteczniki pokryte są warstwą półmatowego lakieru. 
 Papierowe kwiatki, perły w płynie i delikatne tekturki zakupiłam w sklepiku Na Strychu
W zeszłym roku miałam okazję zrobić na prezent prawie identyczny chustecznik - troszkę inaczej okleiłam boki.  
Koronka na drewnie oczarowała mnie i pewnie wykorzystam ją w innych pracach.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz