wtorek, 10 października 2017

Szkatułka ślubna z niebieskim akcentem

Dziś mam przyjemność zaprezentować szkatułkę dla nowożeńców. 
W sierpniu tego roku Alicja i Łukasz mieli swój wielki dzień. Z tej okazji otrzymali od swoich znajomych pamiątkową szkatułkę z życzeniami i uroczą grafiką. 
Zrobienie jej zabrało mi sporo czasu. Wykonanie musiało być wręcz idealne, bo i okazja wyjątkowa. Nie mogłam nic sknocić. Na wierzchu nie mogło zabraknąć imion Pary Młodej i daty ślubu.
Dobrałam serwetkę z niebieskimi kwiatami, które bardzo ładnie komponują się z białą farbą. Wykorzystałam technikę decoupage,a grafikę ze ślubnym autkiem przeniosłam na drewno za pomocą transferów. 
Widoczny na zdjęciu elegancki ornament posiada brokatowe drobinki. Cudnie mieni się w świetle. 
 
Wewnątrz szkatułki umieściłam drewnianą tabliczkę z życzeniami dla Młodych. Tekst naniosłam za pomocą środków do transferu druku. Na powyższym zdjęciu widać migoczące drobinki i kropelki rosy. 

Szkatułka tego typu nadaje się nie tylko jako ślubny upominek. Pasuje na wszelkie inne okazje, urodziny i rocznice.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz