środa, 18 lipca 2018

Personalizowany kuferek Marcelka

Uroczy, drewniany kuferek na okoliczność Chrztu małego Marcelka zamówiła Pani Weronika z Sulecinka, która bardzo zaangażowała się w projekt.  Miałyśmy dużo czasu na przemyślenie szczegółów. Zdobiąc skrzynkę brałam pod uwagę wszystkie jej pomysły.  Kufer jest duży 30/20 cm. Można będzie w nim schować najpiękniejsze wspomnienia i pamiątki. 
Najbardziej wyrazistym elementem skrzynki jest słodka fotografia maluszka w ozdobnej ramce.
Wybrałam niebieski odcień farby z delikatnym połyskiem.  W połączeniu z bielą pudełeczko wygląda świeżo, a wszystkie dodatki ładnie odbijają się od tła. 
Na tabliczce ze sklejki umieściłam datę narodzin Marcelka. 
Wnętrze ozdobiłam zdjęciem chłopca z rodzicami.  

Gwiazdki nawiązują do ubranka maluszka.
Ozdobny cytat naniosłam transferem.
 Miałam przyjemność współpracować z Panią Weroniką także przy skrzynce komunijnej, ale o tym wkrótce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz