piątek, 18 stycznia 2019

Przestrzenna ramka dla babci i dziadka / Photo frame 3d for grandma and grandpa

Od rana przywitał nas słoneczny i śnieżny piątek. Taka pogoda pozytywnie mnie nastraja, a styczeń mija w trybie ekspresowym. Do święta dziadków można powolutku dni odliczać i z tej okazji mam dla Was kilka fotograficznych migawek kolejnej mojej pracy.  Jakiś czas temu stworzyłam dla mojej znajomej cudną ramkę na zbliżającą się, wyjątkową okazję- to prezent od wnucząt dla babci i dziadka. 

From morning sun greeted us and snow Friday. Such weather favorably me inspire, and January passes overnight. The feast of grandparents you can slowly days count down, and on this occasion I have for you a few photographic snapshots of another of my work.  Some time ago I created for my friend the sounding joy frame on the forthcoming, a unique opportunity-a gift from the grandkids for Grandma and Grandpa. 
Zdecydowałam się na neutralne kolory. Jest dość duża - ma format A4, a więc napewno zrobi wrażenie na dziadkach.

I decided on neutral colours. Is quite large-format A4, and so will certainly impress on grandparents.
Ramka w kilku miejscach pieknie się mieni w świetle, a to za sprawą brokatowych i szklanych mixmediowych dodatków. 

The frame in several places shimmers beautifully in the light, and this is thanks to the glitter and glass mixmedia add-ins.

Przy okazji tej pracy biorę udział w wyzwaniach 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz