środa, 17 maja 2017

Ach ten Paryż...

Ach ten Paryż...
Miasto miłości, sztuki i światowa stolica mody...



Przedstawiam Wam własnoręcznie malowany i zdobiony zestaw prezentowy, który wykonałam specjalnie dla mojej chrześnicy Natalii. 

Zależało mi, aby komplet pasował do wystroju pokoju Natalki. 
Drewnianą skrzynkę o sporych wymiarach 20/30 cm pomalowałam szarą i białą farbą akrylową. Motyw z Paryżem wykonałam metodą decoupage. Wszystko wykończyłam lakierem. 


Reszta to dodatki w postaci delikatnej, rypsowej tasiemki, cyrkonie i piękny ornament ze sklejki o grubości 3mm (4/10 cm)


Skrzynki wewnątrz specjalnie nie malowałam, bo według mnie surowe drewno też ma swój urok. Najważniejsze, że Natalka ma dużo miejsca na schowanie czegokolwiek do środka. 

Dodatkowo wykonałam zawieszkę na ścianę - serduszko ze sklejki drewnianej ( 20 cm) pasujące do skrzynki. 

Muszę przyznać, że sama bym z takiego prezentu się ucieszyła...

1 komentarz:

  1. ciekawy pomysł z tym wzorem serwetki- bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń