czwartek, 18 maja 2017

Skrzynka dla małego marynarza

Dzień Dziecka zbliża się wielkimi krokami. Przy sklepowych regałach można dostać oczopląsu od ilości zabawek. Łatwiej i przyjemniej robi się teraz zakupy bez dzieci, bo dostają bzika widząc tyle kolorowych gadżetów z ulubionymi postaciami z bajek. Niestety mojej córki nie mam z kim zostawić i wszędzie chodzi ze mną. To skutkuje tym, że czasem wychodzę ze sklepu umęczona i czerwona jak burak. 
Ostatnio mnie natchnęło i postanowiłam zrobić kolejną już skrzynkę z Kapitanem Misiem :) 
Wybrałam dużą skrzynkę 20/30 cm, wys. 14 cm. Pomalowałam na żywy, turkusowy kolor. 
Motyw nałożyłam za pomocą podkładu i kleju do techniki decoupage. 
Widoczne kropeczki zrobiłam stosując perły w płynie. 
Boki ozdobiłam używając szablon i pastę strukturalną. Wyszło dość oryginalnie, bez tego byłoby nudno...
Wewnątrz zamocowałam ozdobny papier o scrapbookingu z kolekcji Mały Lord. 
Skrzynka tego typu pomieści skarby każdego małego marynarza lub pirata :) 

Wszystkim mamom życzę cierpliwości na zakupach z dziećmi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz