poniedziałek, 15 maja 2017

Kuferek dla dziewczynki w perłowym różu...

Kolejna perełka w moim wykonaniu...  Urocze pudełko trafi do malutkiej dziewczynki.  Mama maleństwa przeznaczy kuferek na pamiątki z lat dziecięcych. 
Całość stworzyłam za pomocą dodatków.  Widoczny na zdjęciu wózek z maluszkiem wykonałam techniką decoupage. Użyłam tekturek , pereł w płynie i papierowych kwiatów. 
Trafiłam na śliczny odcień farby akrylowej w odcieniu perłowego różu.
Wnętrze ozdobiłam ciekawym papierem. Dokładnie ten wzór papieru do scrapbookingu użyłam już we wcześniejszych pracach. Ma delikatny wzór i odcień błękitu. Po otwarciu zachwyca, a słodkie łóżeczko rzuca się w oczy. 
Ze względu na duży wymiar kuferek pomieści sporo skarbów maleństwa. I pewnie posłuży przez wiele lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz