piątek, 21 lipca 2017

Skrzynka na ślubne wino

Z przyjemnością prezentuję wyjątkową skrzynkę na wino wykonaną specjalnie dla młodej pary. 
Szykując się do swojego ślubu w zeszłym roku nie myślałam, że będę robić takie cuda...  
Malowana białą farbą akrylową i zdobiona techniką decoupage. Wyszło bardzo kwieciście, a to za sprawą motywu ze ślicznej serwetki. 
Cytat Jana Pawła II wykonałam przy pomocy środków do transferu. 
 
Dla dekoracji dokleiłam ozdobne papierowe kwiaty, a ornamenty po bokach nałożyłam przy pomocy szablonu i pasty strukturalnej. Na koniec w kilku miejscach użyłam pereł w płynie...
Miło robi się na sercu wiedząc, że własnoręcznie zrobiona rzecz sprawi komuś radość :)

3 komentarze:

  1. Jest możliwość zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwiaty to serwetka czy transfer? szukam właśnie takich kwiatów :-)

    OdpowiedzUsuń