środa, 22 lutego 2017

Ozdobne serca

Jakiś czas temu wykonałam kilka serc ze sklejki drewnianej. Serca służą jako zawieszki ozdobne np. na ścianę.
Wyszło kolorowo, a to za sprawą ślicznych papierów i dodatków  :)


Tym razem pokombinowałam z papierem do scrapbookingu. Niektórzy z Was wiedzą jak bogaty jest wybór papierów do scrapa. Piękne i ciekawe wzory nadają oryginalnego charakteru pracom. 

Zakupiłam komplet papierów Everyday Spring w żywych i wiosennych kolorach i kilka pojedyńczych wzorów z innych kolekcji. Zdecydowałam się  użyć ich do przyklejenia na serca ze sklejki.






Do tej pory nie testowałam  metod przyklejania papieru na sklejce  czy też drewnianych skrzynkach. Ku mojemu zaskoczeniu trzyma się bardzo dobrze i wyszło całkiem fajnie. 
Potrzebny oczywiście bardzo dobry klej, podkład i lakier. Od jakiegoś czasu testuję MOD PODGE i jestem mega zadowolona. Dodatkowo korzystam z kleju w pistolecie na gorąco. Przydaje się szczególnie do przyklejania kwiatów.


Nie wiem jak mogłam do tej pory pracować bez pasty strukturalnej. Wytłaczany wzór wykonałam przy pomocy szablonu. Wykorzystałam do zdobienia perły w płynie, tekturowy scrap z tekstem "Jesteś całym moim światem" i oczywiście kwiaty :)


Podczas wykonywania serc tworzyło się mnóstwo pomysłów. Szkoda, że czasu mało. 
Zawieszki można wykorzystać jako upominek na nadchodzący Dzień Kobiet.


2 komentarze: