czwartek, 23 lutego 2017

Ozdobne pudełeczko - Pastelowy Paryż

Uwielbiam rękodzieło. Czasem siedzę i rozmyślam komu mogę sprawić przyjemność. 


Tym razem wykonałam zestaw prezentowy na cudeńka dla nastoletniej dziewczynki Małgosi. 


Wybrałam biały kolor i serwetkę w delikatnym, pastelowym różu. Znowu padło na motyw z Paryżem :)

Całe szczęście miałam w moich zapasach tasiemkę idealnie pasującą do całości. Dokleiłam kilka papierowych kwiatków, kryształowych cyrkonii, perełek oraz imienny tekturowy scrap. 



Otwierając pudełko ciekawe wrażenie robi scrap z wieżą Eiffla. 



Wewnątrz są cztery przegrody. Dzięki temu można sobie posegregować drobne rzeczy. W razie potrzeby jest możliwość wyjęcia przedziałek.


Zachciało mi się jeszcze dorobić do kompletu 20 cm serducho ze sklejki drewnianej z tym samym motywem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz