piątek, 21 kwietnia 2017

Poznajemy się dzięki Art-Piaskownicy

Dziś zrobiło się u mnie trochę sentymentalnie. Dzięki urodzinowej zabawie z Art - Piaskownicą spędziłam z córką sporo czasu na przeglądaniu zdjęć. Bardzo miło upłynął nam  wieczór. 



Przedstawiam kilka swoich migawek w kolażu. 
Dodatkowo na potrzeby FOTOgry wypełniam poniższą ankietę, która pozwoli Wam troszkę bliżej mnie poznać...


Mam na imię Monika
Mój drugi świat to Kraina Emi DECO
Jestem rodowitą pilanką, a obecnie mieszkam w Zielonej Górze
Moja rodzina to moje największe szczęście. 
Obecnie spełniam się jako mama dwuletniej Emilki, a  z wykształcenia jestem asystentką stomatologa. Jednak większość lat przepracowałam w branży meblowej. 
Moją  pasją jest spontaniczne i aktywne życie. A jak to w życiu wiele się dzieje... Jak są dzieci życie staje się jeszcze bardziej zabiegane, ale też intrygujące. Emilka i jej przyrodnia siostra Paulinka na wiosnę dostają ogromny zastrzyk energii nie do ogarnięcia... Podróże, tenis, rower, jogging, snowboard to moje ulubione aktywności... Oprócz wystroju wnętrz pasjonuje mnie rękodzieło. Uwielbiam tworzyć cudeńka szczególnie dla najmłodszych szkrabów :) Szkoda tylko, że czasu mało na przyjemności...
Tego o mnie nie wiecie... Jestem wierną fanką Bon Jovi, Barcelony i makaronów... Kocham psy, a szczególnie naszą maltankę Kajlę i mam na swoim koncie kilka przebiegniętych półmaratonów m.in. w Poznaniu, Warszawie i Tarnowie Podgórnym...

Marzy mi się założenie swojej własnej działalności , aby móc sprawiać przyjemność nie tylko rodzinie i znajomym.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich  zaglądających do mojej małej  krainy :)

11 komentarzy:

  1. witam serdecznie :), miłe dla oka foteczki, ja również lubię makarony, choć ostatnio ich coraz mniej :( sama nie wiem czemu (dzięki za przypomnienie ;p) pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oczywiście gratuluję tych wszystkich biegów :D podziwiam! :D

      Usuń
    2. Dziękuję :) odkąd urodziłam córkę wyluzowałam z bieganiem :)

      Usuń
  2. Witam :) Fajnie cię poznać :) Sympatyczna ta twoja rodzinka, a piesek przeuroczy :) Piękne zdjęcia wybrałaś :) Mam nadzieję, że twoje marzenie o własnej działalności się kiedyś spełni i będzie pełne sukcesów :) PS. Makarony też uwielbiam. A Barcelona miasto, czy klub?
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Oczywiście chodzi o miasto- w Barcelonie mogłabym mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło cię poznać:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach gratuluję biegania! Ruch to zdrowie i fajne doświadczenie. Miło Cię poznać. Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cię poznać!
    Ech, aktywność fizyczna... kiedyś była również moja domeną. Aktualnie prowadzę raczej osiadły tryb życia. Za to kocham makaron pod każdą postacią, co w połączeniu z brakiem aktywności skutkuje... wiadomo czym :)
    Dzięki za zgłoszenie do zabawy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń