sobota, 1 kwietnia 2017

Prezentowy kuferek dla maleństwa

Dziś prezentuję Wam coś nowego w moim warsztacie.  
Prezent w postaci dużego kuferka trafi do dziewczynki, która przyjdzie na świat już w maju. Bardzo chciałam, żeby był inny niż wszystkie, które dotychczas robiłam. 
 Miał być naprawdę wyjątkowy.  
I jest :) Po prostu cudny... 

Specjalnie dla Was dodaję troszkę więcej migawek. 
W tym przypadku wykorzystałam odrobinę techniki decoupage i delikatne kolory różu, bieli, błękitu oraz motyw serwetkowy z maleństwem w wózku. 
Kuferek upodobała sobie nawet nasza córeczka.
Gabarytowo jest dość spory o wymiarach 20/30 cm.
Pomieści różne skarby i pamiątki wieku niemowlęcego i nie tylko.

Otwierając go widzimy słodkie, dziecięce łóżeczko i buciki.  Aby uzyskać tak ciekawe wnętrze użyłam wysokiej jakości bezdrzewnego papieru, który dodatkowo polakierowałam
Dodałam zdobienia w postaci cegiełek z pasty strukturalnej, kilka cyrkonii, perły w płynie i malutki kwiatek.
Ostatnio oszalałam na punkcie scrapów w postaci dziecięcych bucików, wózeczków i balonów :) Polubiłam ich zdobienie.  Do klejenia użyłam mojego Magika i Mod Podge. Jest przy nich troszkę więcej dłubaniny, ale dla końcowego efektu naprawdę warto dłużej przy nich posiedzieć :)

Wszystkie scrapy oklejałam tym samym ozdobnym papierem, który znajduje się wewnątrz skrzynki. 
Dzięki temu wszystko razem kolorystycznie ładnie się komponuje.
Jestem przekonana, że kuferek  będzie wspaniałą pamiątką na długie lata. 
To świetny i trafiony prezent dla dzieci nie tylko z okazji narodzin.
Sprawdzi się również na roczek i wszelkie inne okazje. 

Mam nadzieję, że i Wam się podoba.

Udanego wieczoru...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz