sobota, 1 kwietnia 2017

Skrzyneczka na Chrzest

Przedstawiam Wam moje kolejne cacko zrobione specjalnie na chrzciny.
Dużą, drewnianą skrzynkę wykonałam dla malutkiej Lilianny. 
Skoro okazja szczególna to i prezent musiał być wyjątkowy.

 Ostatnio zdałam sobie sprawę, że nam również przydałoby się coś w podobnym stylu. Schowałabym do środka wszystkie kartki, buciki, chusteczkę z Chrztu oraz inne ważne pamiątki z okresu dzieciństwa.
Spójrzcie na dodatki...
...latawce, balony, smoczek...
a nawet grzechotka...
... i kwiatki.
Wnętrze skrzynki ozdobiłam cudnym papierem z motywami niemowlęcymi.
Wyszło pastelowo i słodko. Dzięki tym wszystkim dodatkom oryginalnie. 
Przedstawiam papier ozdobny, który wykorzystałam w całej okazałości. 
Poniżej załączam dwa zdjęcia przedstawiające małą metamorfozę scrapów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz