piątek, 28 kwietnia 2017

Drewniana książka z dziewczynką

Zapraszam na chwilę relaksu z książką inną niż wszystkie. 

Oto jedna z książek- szkatułek, którą wykonałam w stylu vintage.
Dziś przedstawię ją bardziej dokładnie z każdej strony w kilku migawkach. 
Zapraszam do galerii :)
Delikatne odcienie szarości,  dekoracyjne szablonowe wzory i stemple w postaci pisma dodały szkatułce wyjątkowego charakteru. 
Całość pocieniowałam szarą farbą akrylową.
Wymiary zewnętrzne szkatułki:
 18,5cm/ 24,5cm ; gł. 7,5cm

 Wnętrze ozdobiłam specjalnym odobnym papierem do scrapbookingu. 
Złote myśli zdobią grzbiety książki...
Poniżej zestaw ksiażek, które stworzyłam jako całość w podobnym stylu...
Imitacje stron powstały przy pomocy pasty strukturalnej i mgiełek.


Do przygotowania szkatułki wykorzystałam:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz