niedziela, 23 kwietnia 2017

Śliczny listownik na Dzień Mamy

Mojej mamie bardzo spodobał się przybornik, który stoi u mnie na toaletce i poprosiła o podobny. Więc zabrałam się do roboty.
Specjalnie dla niej wykonałam praktyczny listownik. Niedługo będzie idealna okazja by go wręczyć jako upominek na Dzień Matki. 
Pomalowałam go farbą o stonowanym beżu. Mama nie lubi jak za dużo się dzieje, więc ozdobiłam go delikatnie pastą strukturalną i przepięknym, dość dużym scrapkiem. Ornament musnęłam beżową farbą i złotą mgiełką. To wystarczyło by listownik stał się elegancki i jedyny w swoim rodzaju.
Będzie jej służył do podręcznej korespondencji. W moim listowniku trzymam nawet telefon, bo nie muszę go szukać po całym mieszkaniu, a tak bywało wcześniej...
Uwielbiam sprawiać prezenty innym. A zrobione własnoręcznie i od serca cieszą jeszcze bardziej. Są niepowtarzalne, bo w żadnym sklepie identycznego się nie kupi. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz