wtorek, 7 marca 2017

Komplet ozdobnych skrzynek

Wymyśliłam sobie taki oto komplet skrzynek na drobiazgi i dokumenty, który pięknie zdobi kącik w pokoju. Oryginalny o ciekawej i dość neutralnej kolorystyce. Wykonany z sercem i z wielką starannością.
Muszę przyznać, że coraz bardziej kocham to co robię i tworzę. Z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc potrafię coraz więcej i lepiej. Każda rzecz wykonana własnymi rękoma cieszy mnie bardzo :) 

Dwie malutkie skrzyneczki i jedna duża tworzą całość. Mogą stać na komodzie blisko siebie. Łączy je śliczny kwiatowy motyw wykonany metodą decoupage. 


Mała szkatułka 21/12/9 cm




Każdy detal jest tu ważny,  każda jedna perłowa kropeczka, każdy delikatny scrapek...  






Szkatułka średnia  25/16/11 cm


Śliczny ornament wykonany za pomocą pasty strukturalnej




Duża skrzynka 30/20/15 cm pomieści większe skarby.






Moi drodzy obserwujcie bloga i mój fanpage na facebooku, bo już wkrótce zamierzam Was obdarować i szykuję mały konkurs. 

Miłego wieczoru :)

2 komentarze:

  1. Cześć Monika. Ile kosztuje taka śliczność ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, na chwilę obecną nie zajmuję się sprzedażą. Na blogu prezentuję swoje prace, które miałam okazję zrobić dla siebie, rodziny, znajomych lub na szczególne okazje. Mają być one inspiracją dla innych. Jednak zachęcam do udziału w konkursie, który niedawno opublikowałam na blogu. Pozdrawiam Monika

      Usuń