czwartek, 9 marca 2017

Zestaw pudełek w szarej koronce

Dziś przedstawiam koronkowe oblicze pudełek :)

Bardzo lubię szary kolor, szare swetry, szare dodatki i wnętrza urządzone na szaro.  Przez ostatnie lata nie wychodzi z mody.

Elegancki zestaw zrobiłam specjalnie dla osoby, której byłam wdzięczna za okazaną pomoc. Jestem pewna, że jej się przydał :)

Chustecznik i ozdobne pudełeczko wykonałam wykorzystując wzór serwetki  ze śliczną koronką.  


Możecie dojrzeć trzy mieniące się perełki na froncie pudełka.

Wewnątrz dodałam cytat, który przeniosłam na drewno za pomocą transferów. 


Ornamentowe narożniki zdobią i wyróżniają się od bieli i szarości.


Praktyczny chustecznik prawie cały okleiłam koronką. Bałam się, że przesadzę i będzie za dużo wzoru, ale według mnie wyszło efektownie i z klasą.




Dla trwałości zestaw pokryłam lakierem z delikatnym połyskiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz