sobota, 4 marca 2017

Urocze psiaki na szkatułce

Z przyjemnością prezentuję ozdobną szkatułkę, a na niej trzy pieski w roli głównej :)



Nie spodziewałam się tak ciekawego efektu końcowego. 
Żeby nie było nudno dokleiłam seledynowy kwiatek z listkiem, ozdobiłam perłami w płynie i ornamentowym scrapem.


Przyglądając się uważnie możecie zauważyć cegiełki wykonane przeze mnie za pomocą pasty strukturalnej. 




Wzór z pieskami sprawdził się rewelacyjnie na białym tle.  Dobrze komponuje się przyjemny odcień beżowej farby. Podobnie jak we wcześniejszych pracach motyw z pieskami nałożyłam metodą decoupage.




Za chwilę biorę się za pakowanie. Rano ruszamy z Emilką w trasę do mojego rodzinnego miasta Piły. Tam przez najbliższy tydzień planuję troszkę podładować swoje akumulatorki. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz