środa, 22 marca 2017

Wielkanocna ramka 3D

Co roku z niecierpliwością wyczekuję wiosny. Wraz z jej początkiem wzięło mnie na kolor zielony.  Gdy widzę kwitnące kwiaty, zielone drzewa, ćwierkające ptaki i słońce czuję, że żyję.

Oto kolejna stworzona przeze mnie przestrzenna ramka. Tym razem z akcentem wielkanocnym. Specjalnie dla naszych dzieci dobrałam żywe, wiosenne kolory ;)
PasteLOVE kwiaty i listki ślicznie zdobią narożniki. 
Dla ozdoby dokleiłam akrylowego motylka. Ramkę pokryłam blado różową farbą.
Cudne scrapy w postaci jajek, zajączków i ramki świetnie wyróżniają się na zielonym tle.  
Mieniące się brokatem tło robi wrażenie :)

W okresie wielkanocnym ozdobi nam ścianę i przy okazji doda troszkę świątecznej i pozytywnej energii.  Wymiary ramki 20/20 cm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz