piątek, 3 marca 2017

Ozdobna szkatułka z niebieskim ptaszkiem

Dziś od rana cieszy nas piękne słońce za oknem. Poziom serotoniny szaleje i z dnia na dzień  normuje się :)

Przez ostatnie miesiące odchorowałam wraz z dzieckiem kilka chorób. Na szczęście już się uspokoiło i jestem pełna nowej energii. 
Ćwierkające ptaszki natchnęły mnie do zrobienia pozytywnego i kolorowego pudełeczka.  


Dominują dodatki w intensywnym kolorze niebieskim. Użyłam serwetkę z motywem uroczego ptaszka.  Nałożyłam ją techniką decoupage. Możliwe, że będę miała okazję go powtórzyć w innych pracach. 




Dokleiłam miniaturowe kwiatki, kryształowe cyrkonie i scrapka w postaci gniazdka.  Przydały się także perły w płynie i pasta strukturalna. 



Wykorzystałam drewniane pudełko z komorami w środku. Środka celowo nie malowałam, bo lubię naturalne drewno.


Wyszło dość ciekawie i wiosennie.  


2 komentarze: