wtorek, 25 kwietnia 2017

Jack Daniel's bez promili w postaci męskiego kuferka

Oto Jack Daniel's w nowym bezalkoholowym wydaniu... Zrobiłam go na specjalną okoliczność - imieniny mojego taty.
Jakiś czas temu moja mama podpowiedziała, że przydałby mu się kuferek- pudełko. Ponieważ zwykle ma harmider na stoliku nocnym sprawdziłby się oryginalny schowek na wszystkie podręczne rzeczy.  
 Jakiś czas rozkminiałam co stworzyć, aby się spodobało. Hmm kuferek dla faceta? Jaki wzór wybrać? Kolor?

Pomyślałam, że skoro jest koneserem whisky sprawię mu coś z motywem Jacka Danielsa.  Wybrałam sporą i pojemną skrzynkę o wymiarach 20/30 cm, wys. 14 cm.
Zdecydowałam się użyć intensywnie czarny kolor farby akrylowej. A grafikę  wykonałam za pomocą specjalnych preparatów do transferów. 
Dla urozmaicenia wnętrze kuferka pomalowałam szarym odcieniem farby. Szarość rozjaśniła środek. Na spodzie dokleiłam specjalny scrapbookingowy papier w czarno-szare pasy, który dodatkowo z wierzchu polakierowałam. Wyszło całkiem fajnie, bo dzięki temu spód odróżnia się od czerni. 
Dla ozdoby dokleiłam czarne i białe kropeczki oraz dużą literę pomalowana pod kolor skrzynki. 
Pewnie ktoś w rodzinie zapyta dlaczego "D", a nie "J" skoro tata ma na imię Jerzy? 
Przyglądając się uważnie, po lewej stronie literki zauważycie napis" Dziadek". Jest dumny z bycia dziadkiem więc literka "D" pasuje idealnie :)
 Jestem pewna, że się przyda i mam nadzieję, że będzie mu dobrze służyć :)

A Wam jak się podoba?

2 komentarze: