środa, 24 maja 2017

Morelowa szkatułka z yorkiem w dżinsowych portkach

Od początku wiedziałam dla kogo robię szkatułkę :)
Jednego dnia córka naszego znajomego Weronika poprosiła o dużą skrzynkę. Podpowiedziała, że chciałaby z pieskami i lubi yorki. Zabrałam się za wyszukiwanie grafiki i znalazłam ślicznego pieska w dżinsowych portkach. Wiedziałam, że będzie pasował idealnie. 
Obawiałam się czy wyjdzie, bo do tej pory nie robiłam tak dużej grafiki za pomocą transferu. Zaryzykowałam i całe szczęście praca nie poszła na marne. 
Przy okazji internetowych zakupów dostałam nowy ornamentowy szablon, którym ozdobiłam boczne ściany i górę skrzynki. 
Wybrałam inny niż zwykle brzoskwiniowy odcień farby. I właśnie do tego koloru dopasowałam papier z psiakami i kotkami widoczny wewnątrz skrzynki. 
Dokleiłam imiennego scrapa, aby było widoczne do kogo należy szkatułka. 
Udało mi się kupić drewniane pudełka z serduszkami po bokach o wymiarch 20/30 cm, wys. 14 cm.
Pod ręką miałam buttona z pieskiem, którego nakleiłam na froncie. 
Jestem pewna, że Weronice bardzo się spodoba, a jej uśmiech będzie dla mnie najlepszą nagrodą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz