czwartek, 15 czerwca 2017

Chustecznik pachnący lawendą

W moich pracach przewijało się sporo kwiatów i wzorów - jednak lawendy nigdy nie było. Sama nie wiem dlaczego? 
Dziś przedstawiam Wam lawendową realizację w postaci praktycznego chustecznika. Wykonany specjalnie na prezent parapetówkowy.
Mieści się do niego standardowe pudełko chusteczek higienicznych. Idealny na katar, alergię i łzy wzruszenia. 
Chustecznik ręcznie malowany farbami akrylowymi. Wykonany techniką decoupage. Ciężko mi było dobrać wzór. Większość serwetek, które posiadam miało zbyt duże grafiki i nie pasowały do kształtu pudełka. Poszperałam w sklepach internetowych i znalazłam motyw, który w końcu mnie zadowolił. 
Napisy wykonane przy pomocy środków do transferu. Zdobiony pastą strukturalną, stemplami i bawełnianą koronką i innymi dodatkami. Całość pokryta lakierem. Wyszło tak jak chciałam. 

Z wielką przyjemnością zapraszam Was do lawendowej galerii:

 
Wraz z naszą sympatyczną psiną życzę udanego długiego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz