środa, 4 października 2017

Kwiatowa skrzynka na ślubne wino

Witajcie  
Nie było mnie przez cały wrzesień i dawno nie stukałam tutaj w klawiaturę... Co nie znaczy, że nie malowałam... Udało mi troszkę odpocząć od świata wirtualnego. 
Niestety internet zabiera mi sporo cennego czasu. 
Wszystko to, co robię w wolnym czasie jest moją pasją i radością. Przy malowaniu i zdobieniu mogę się wyciszyć i relaksować, a więc działam dalej dla siebie i dla Was...


Poniżej zdjęcia dopiero co pomalowanej skrzynki na wino wykonanej specjalnie na prezent dla Młodej Pary 
Przy pomocy środków do transferu umieściłam cytat Jana Pawła II. Z boku skrzynki użyłam pasty strukturalnej i szablonu. Wykonałam ozdobne ornamenty. Pasta posiada mieniące się w świetle drobinki. Jeśli się dobrze przyjrzycie można je dojrzeć na zdjęciu. Choć w rzeczywistości mienią się piękniej.
Kwiatowy motyw nakładałam techniką decoupage. Całość z zewnątrz pokryłam lakierem z połyskiem. 
Tu i ówdzie dodałam cyrkonie i przezroczyste perły w płynie.  
Jeśli o mnie chodzi juz wiem, że bez takiej skrzynki na żaden ślub się nie ruszę.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz