piątek, 17 listopada 2017

Pamiątkowa szkatułka dla nowożeńców

Witajcie mam troszkę zaległości w prezentowaniu prac na blogu.  Jakiś czas temu poproszono mnie o wykonanie upominku dla Anny i Mirka. We wrześniu powiedzieli sobie sakramentalne "tak". 
Ślub jest ważnym dniem nie tylko dla Pary Młodej. Zaproszeni goście również ten dzień przeżywają na swój sposób. Większość głowi się jak i czym obdarować nowożeńców. Pani Monika wpadła na pomysł i wręczyła  pamiątkową szkatułkę, którą miałam przyjemność zrobić i dopieścić na swój sposób. 
Na początek wybrałam większą wersję skrzynki o wymiarach 28/16 cm i wys. 8,5 cm. Jest poręczna, elegancko się prezentuje i dużo się do niej wmieści. Całość pokryłam białą farbą akrylową.
Imiona młodych i grafikę zamontowałam przy pomocy środków do transferu. 
Do wybranej przez Panią Monikę grafiki dopasowałyśmy kwiecisty wzór, który nałożyłam techniką decoupage. 
W kilku miejscach użyłam szablonu i mieniącej się w świetle pasty strukturalnej.
Wewnątrz zamieściłam życzenia wybrane przez Panią Monikę. 
Na zakończenie dokleiłam scrap Młodej Pary i papierowe kwiaty. Tu i ówdzie pokropiłam troszkę perłami w płynie.
A na wywołanie uśmiechu u Młodych dodałam sympatyczne przegródki, które wypełniłam białymi piórkami. Resztę już uzupełniła Pani Monika.
W razie potrzeby w przyszłości będzie możliwość wyjęcia przegród. Zyska się wiecej miejsca na pamiątki. 
Jak dla mnie miód malina... Prezent tego typu jest oryginalny i jedyny w swoim rodzaju. Przy okazji stanie się wyjątkową pamiątką na lata. 
Pani Monice z okolic Zielonej Góry dziękuję za współpracę, a Parze Młodej życzę dużo miłości i wytrwałości na Nowej Drodze Życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz