czwartek, 7 grudnia 2017

Przyjaciele są jak ciche anioły...

Moi Drodzy dziś dołączam prezentację wyjątkowej szkatułki, którą wykonałam jakiś czas temu. 
Precyzyjnie wykonana, spersonalizowana, elegancka... Wręcz doskonała :) 
Piękny prezent na 30-ste urodziny Jowity od Przyjaciółki.  Mam nadzieję, że upominek uszczęśliwił Solenizantkę. 
Szkatułka jest dość duża o wymiarach 28/16 cm, wys. 8,5 cm. Sporo kobiecych skarbów pomieści.  Lubię jak w trakcie tworzenia rodzą mi się w głowie nowe, spontaniczne pomysły. Najprzyjemniejsze jednak jest wykończenie i dopieszczenie całości.  
Do jej wykonania użyłam materiały do decoupage, transferu, szablony, pastę strukturalną, tabliczki ze sklejki, papierowe kwiaty, perły w płynie, bezdrzewny papier do scrapbookingu.  Nie będę rozpisywać się co do szczegółów i kolejności wykonania.

Zapraszam do obejrzenia kilku migawek: 
 

Każda szkatułka jest dokładnie przemyślana. Zależy mi, aby osoba która otrzyma pracę wychodzącą z moich rąk była mega usatysfakcjonowana. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz