poniedziałek, 26 marca 2018

Pudełko na skarby małego brzdąca

Prezentuję drewniane i dość duże pudełko, które wykonałam jakiś czas temu dla Pawełka. 
W dziecięcym pokoju nie może zabraknąć pudełek i wszelkiego rodzaju pojemników.  Moja trzyletnia córka posiada sporo różnego typu  skrzyneczek, pudełek,  koszyczków i dzięki temu nauczyła się segregować swoje zabawki. Sprzątanie sprawia jej radochę i w pokoju jest jako taki porządek :) 
Ze wzgledu na to, że pudełko miało być dla chłopca zdecydowałam się na czekoladowy brąz i uroczą grafikę Kajenna ARt
Grafikę naniosłam transferem na tabliczkę ze sklejki, a na wierzchu techniką decoupage nałożyłam serwetkę w beżowym odcieniu z kropeczkami.
Przydały się również ozdobne ornamenty w postaci scrapów. 
 Jak widać na powyższym zdjęciu pudełko jest personalizowane, a wewnątrz umieściłam wysokiej jakości papier do scrapbookingu. 
Myślę, że Pawełkowi pudełeczko przez kilka latek posłuży :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz