środa, 11 kwietnia 2018

Magiczne pudełko z jednorożcem

Jedna z dziewczynek niedawno otrzymała jako prezent od zajączka urocze pudełko. 
Dziewczynka uwielbia jednorożce i wróżki. Stąd też wybrałam kolorowy motyw.  
Miłośniczkom jednorożców nie straszne cukierkowe kolory ani błyszczące, kiczowate materiały. Im bardziej tęczowo i błyszcząco, tym lepiej ! 
Cyknęłam więcej zdjęć i zapraszam do oglądania :)
Kolor pudełka wyszedł naprawdę cukierkowo. Pobawiałam się farbami, pomieszałam troszkę ciemny fiolet z bielą, aby wejść w kolor bardziej pastelowego fioletu.
Pudełko jest personalizowane. Na tabliczkę ze sklejki naniosłam papier, który nawiązuje do wnętrza.
Wnętrze okleiłam ślicznym różowym papierem i bawełnianą koronką.
Liście paproci wykonałam przy pomocy pasty strukturalnej i szablonu. Dokleiłam podobny brokatowy listek i kilka papierowych kwiatuszków. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz